Cześć, jak możemy Ci pomóc?

Witryna sklepu – sposób na wysoką sprzedaż.

Witryna sklepu – sposób na wysoką sprzedaż.

Co wpływa na wysokość sprzedaży? Dlaczego w jednych sklepach sprzedaż kwitnie a do innych klienci nawet nie wchodzą? Dlaczego do pewnych sklepów ciągną tłumy i wracają jako lojalni konsumenci, a inne sklepy obchodzą szerokim łukiem? Skąd tak diametralne różnice, skoro asortyment jest przecież bardzo podobny? Co jest kluczem do przyciągnięcia do siebie Klientów?

Odpowiedzi może być wiele. Dobry marketing i reklama nasuwają się jako pierwsze. Na pewno mają duże znaczenie. Ale w przypadku sklepu, który usytuowany jest w centrum handlowym reklama może robić się sama. W jaki sposób? Poprzez odpowiednią witrynę sklepową. Jak powinna być zbudowana witryna, żeby swoim wyglądem przyciągnęła potencjalnych kupujących?

Przede wszystkim powinna pokazać klientowi asortyment w taki sposób, żeby on zapragnął go posiąść. Jeśli jest to sklep z odzieżą – Kierownik Sklepu powinien wyciągnąć najlepsze ciuchy i zestawić je ze sobą, tak, żeby całościowo wyglądały jak modowego pisma. Warto szukać inspiracji na najbardziej popularnych blogach modowych lub zatrudnić do pracy zawodowego stylistę, który na podstawie swojej wiedzy oraz doświadczenia, wyczaruje stylizację, która magnetyzuje i przyciąga wzrok klienta.

Niektórzy stosują metodę zszokowania. Efekt ma być taki, że zaciekawimy klienta i postanowi on sprawdzić co w trawie piszczy, dlatego wejdzie do naszego sklepu. W tej metodzie trzeba zachować umiar, ponieważ nieumiejętne zestawienie kolekcji może również odstraszyć.

W końcu ostatnia bardzo ważna rada. Nie zostawiajmy manekinów bez ubrań! Wszelkie zmiany na witrynie powinny być wykonywane “za opuszczoną kurtyną”. Zmiana witryny w czasie kiedy przechadzają się klienci jest wysoce nieprofesjonalne i może doprowadzić do spadku sprzedaży.

2 Komentarze

  1. Zdjęcie do tego artykułu wygląda bardzo apetycznie 🙂 Jakbym zobaczyła taką witrynę sklepową, na pewno weszłabym do środka 😉

    1. Ja też! 🙂

Dodaj komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Możesz użyć <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*