- Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi.
- Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru.
- Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami.
- Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych.
- Zarządzanie systemem awizacji, nadzór nad terminowym rozładunkiem dostaw.
- Zapewnienie prawidłowości procesu wstępnej kompletacji towaru oraz Click&Collect.
- Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu.
- Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi.
- Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Minimum 2-letnie doświadczenie pracy w handlu i w organizowaniu pracy zespołu.
- Rzetelność i uczciwość oraz otwartość na zmiany.
- Dobra znajomość programów MS Office (szczególnie Excel).
- Gotowość do pracy fizycznej.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
- Możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe.
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Podobne oferty:
08.11.2025
Kierownik ds. obsługi sklepu
Delikatesy Centrum Sp. z o.o.
mazowieckie / Reguły, ul. Regulska
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennego funkcjonowania sklepu oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta Zarządzanie zespołem pracowników, planowanie grafiku i delegowanie zadań Kontrola wyglądu i ekspozycji produktów w sklepie Udział w...
Więcej informacji07.11.2025
Senior Manager Sklepu
Auchan Polska Sp. z o.o.
mazowieckie / Piastów, ul. Warszawska 43
Twoje zadania: Realizacja wyników ekonomicznych zgodnie ze strategią przedsiębiorstwa w celu realizacji rentowności sklepu; Wdrożenie planu handlowego zgodnie z przyjętą strategią przedsiębiorstwa; Wdrożenie rewizji gamy zgodnie z wytycznymi centralnymi;...
Więcej informacji07.11.2025
Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska S.A.
lubuskie / Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 46/11
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy...
Więcej informacji