Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność obsługi pakietu MS Office
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresu
Uprawnienia: znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy
Wymagania inne:
Pracodawca wymaga min. 2 lat doświadczenia zawodowego w zamówieniach publicznych w szczególności prowadzenie postępowań przetargowych wg ustawy Prawo zamówień publicznych.
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Podobne oferty:
15.04.2025
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
mazowieckie / Marki
-przygotowanie i bieżące prowadzenie dokumentaji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami określającymi zasady udzielaia zamówien publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi Spółki w tym zakresei;-dokonywanie bdania i...
Więcej informacji04.04.2025
Specjalista / Specjalistka Działu Zamówień Publicznych
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
mazowieckie / Warszawa, ul. Roentgena 5
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Przygotowywanie i realizację procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym tworzeniem odpowiedniej dokumentacji. Nadzorowanie zgodności działań z przepisami prawa dotyczącymi zamówień...
Więcej informacji28.03.2025
Główny Specjalista / Główna Specjalistka w Wydziale Analiz i Procedur
Polskie Koleje Państwowe S.A.
mazowieckie / Warszawa
Chcesz rozwijać swoją karierę w jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm w Polsce? Dołącz do zespołu Polskich Kolei Państwowych. Poszukujemy osób, które chcą zdobywać doświadczenie w obszarze zamówień publicznych i wspólnie z nami budować...
Więcej informacji