Worldwide.
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakupach inwestycyjnych (m.in.: budynki, hale, silosy, konstrukcje stalowe, instalacje elektryczne/przemysłowe, instalacje transportujące, materiały budowlane, prace budowlane);
- Wykształcenie wyższe - kierunek techniczny;
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne;
- Umiejętność samodzielnego planowania zadań;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Sumienność i dokładność w działaniu;
- Kreatywność i przedsiębiorczość;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu;
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
- Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki;
- Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw;
- Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami;
- Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców;
- Weryfikacja i ocena dostawców, umów i warunków współpracy;
- Nadzorowanie terminów i jakości realizowanych dostaw;
- Optymalizacja kosztowa procesów zakupowych;
- Obsługa reklamacji, weryfikacja faktur i ich rozliczanie;
- Sporządzanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Spółki;
- Udział w procedurach odbierania inwestycji.
- Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość podniesienia swoich uprawnień poprzez udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;
- System miesięcznego premiowania;
- Darmowy dostęp do siłowni zakładowej.
Podobne oferty:
07.11.2025
Specjalista ds. zakupów i logistyki recyklingu
Silva Sp. z o.o.
zachodniopomorskie / Szczecinek
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Koordynacja i planowanie transportu surowca drzewnego z wykorzystaniem samochodów firmowych i przewoźników zewnętrznych; Utrzymywanie stałego kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za zakupy surowców...
Więcej informacji07.11.2025
Product and Sourcing Specialist
ManpowerGroup
mazowieckie / Karczew
Zadania: – Zarządzanie produktem Tworzenie i rozwój portfolio produktowego zgodnie ze strategią firmy Analiza rynku, trendów i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości produktowych Nadzór nad procesem wprowadzania nowych produktów Współpraca z...
Więcej informacji05.11.2025
Specjalista ds. zakupów (operacyjnych)
ManpowerGroup
dolnośląskie / Gromadka
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem zakupowym — analiza potrzeb, planowanie, realizacja i monitoring zamówień Przygotowywanie oraz analiza danych zakupowych Tworzenie, monitorowanie i rozliczanie zamówień w systemie Przygotowywanie kompletnej...
Więcej informacji