- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość
- Chcesz się rozwijać
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Podobne oferty:
08.11.2025
Kierownik ds. obsługi sklepu
Delikatesy Centrum Sp. z o.o.
mazowieckie / Reguły, ul. Regulska
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennego funkcjonowania sklepu oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta Zarządzanie zespołem pracowników, planowanie grafiku i delegowanie zadań Kontrola wyglądu i ekspozycji produktów w sklepie Udział w...
Więcej informacji07.11.2025
Senior Manager Sklepu
Auchan Polska Sp. z o.o.
mazowieckie / Piastów, ul. Warszawska 43
Twoje zadania: Realizacja wyników ekonomicznych zgodnie ze strategią przedsiębiorstwa w celu realizacji rentowności sklepu; Wdrożenie planu handlowego zgodnie z przyjętą strategią przedsiębiorstwa; Wdrożenie rewizji gamy zgodnie z wytycznymi centralnymi;...
Więcej informacji07.11.2025
Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska S.A.
lubuskie / Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 46/11
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy...
Więcej informacji