Cześć, jak możemy Ci pomóc?

Kierownik Sklepu

Ogłoszenie numer: 9594040, z dnia 2025-03-23

Klient portalu Praca.pl

Kierownik Sklepu

Miejsce pracy: Oświęcim

 

Opis stanowiska

  • Organizacja codziennej pracy sklepu
  • Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników
  • Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy
  • Zarządzanie zespołem oraz tworzenie grafików pracy
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Nadzór nad procesem przyjmowania dostaw

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży handlowej
  • Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem i organizacji pracy własnej
  • Kreatywność, samodzielność oraz bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką aranżacji wnętrz

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego i system wdrożeniowy
  • Prywatną opiekę medyczną Medicover, pakiet sportowy Medicover Sport oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne
  • Dodatkowe benefity: wczasy pod gruszą, bonus bożonarodzeniowy, zniżki pracownicze i prezent urodzinowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.04.2025

Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.

podlaskie / Łomża, CH Veneda

Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy...

Więcej informacji

16.04.2025

Team Leader w Salonie Premium

GOMEZ

wielkopolskie / Poznań

Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem sprzedawców w Salonie Premium; Nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych przez podległych pracowników; Udzielanie wsparcia i motywowanie zespołu do osiągania najlepszych wyników; Organizowanie szkoleń i...

Więcej informacji

16.04.2025

Kierownik Sklepu Elektronicznego

Klient portalu Praca.pl

podlaskie / Łomża

Zarządzanie zespołem: rekrutacja, motywacja, rozwój kompetencji, delagowanie zadań. Realizacja założeń biznesowych, utrzymanie standardów obsługi klienta. Współpraca z innymi działami, dbałość o wizerunek firmy. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem....

Więcej informacji