




- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość
- Chcesz się rozwijać
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Podobne oferty:
16.04.2025
Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska S.A.
podlaskie / Łomża, CH Veneda
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy...
Więcej informacji16.04.2025
Team Leader w Salonie Premium
GOMEZ
wielkopolskie / Poznań
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem sprzedawców w Salonie Premium; Nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych przez podległych pracowników; Udzielanie wsparcia i motywowanie zespołu do osiągania najlepszych wyników; Organizowanie szkoleń i...
Więcej informacji16.04.2025
Kierownik Sklepu Elektronicznego
Klient portalu Praca.pl
mazowieckie / Błonie
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, motywacja, rozwój kompetencji, delagowanie zadań. Realizacja założeń biznesowych, utrzymanie standardów obsługi klienta. Współpraca z innymi działami, dbałość o wizerunek firmy. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem....
Więcej informacji