Ogłoszenie numer: 9782593, z dnia 2025-05-04
Klient portalu Praca.pl
Kierownik sali sprzedaży
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
- Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań
- Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych
- Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów
- Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy
- Współpraca z innymi działami i dbanie o dobry wizerunek sklepu
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość procesów sprzedaży
- Silna orientacja na realizację celów biznesowych (KPI)
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Samodzielność i proaktywność w działaniu
Oferujemy
- Umowa o pracę bez okresu próbnego
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
- Szkolenia menedżerskie i możliwość awansu
- Zniżki na zakup sprzętu z oferty elektromarketu
- Premia świąteczna
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie karty MultiSport
- Nagroda jubileuszowa
- Opieka fundacji
- Wyprawka dla nowo narodzonego dziecka
Podobne oferty:
04.05.2025
Kierownik sali sprzedaży
Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
śląskie / Rybnik
Zarządzanie zespołem sali sprzedaży, raportowanie, przyjmowanie towaru, przygotowywanie promocji. Wymagane doświadczenie w handlu. Praca zmianowa, praca na 1/2 etatu lub 3/4 etatu. Do uzgodnienia z pracodawcą. Pracodawca oferuje umowę o pracę, plus premia....
Więcej informacji04.05.2025
Kierownik sali sprzedaży
Klient portalu Praca.pl
mazowieckie / Wołomin
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur...
Więcej informacji04.05.2025
Kierownik sali sprzedaży
Klient portalu Praca.pl
pomorskie / Gdynia
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur...
Więcej informacji