Cześć, jak możemy Ci pomóc?

Kierownik sali sprzedaży

Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Kierownik sali sprzedaży
Miejsce pracy: Rybnik
Numer: StPr/25/0631
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie zespołem sali sprzedaży, raportowanie, przyjmowanie towaru, przygotowywanie promocji. Wymagane doświadczenie w handlu. Praca zmianowa, praca na 1/2 etatu lub 3/4 etatu. Do uzgodnienia z pracodawcą. Pracodawca oferuje umowę o pracę, plus premia. praca w centrum Rybnika. Możliwość spotkania z pracodawcą podczas giełdy pracy w PUP Rybnik, dnia 13.05.2025, godz. 9:00, sala 207. Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Zgodnie z wymaganiami pracodawcy, osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: adamryszka@gmail.com lub w przypadku udziału w giełdzie pracy o przyniesienie wydrukowanego CV na wydarzenie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Rybnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 499,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Podobne oferty:

04.05.2025

Kierownik sali sprzedaży

Klient portalu Praca.pl

pomorskie / Gdynia

Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur...

Więcej informacji

04.05.2025

Kierownik sali sprzedaży

Klient portalu Praca.pl

śląskie / Gliwice

Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur...

Więcej informacji

04.05.2025

Kierownik sali sprzedaży

Klient portalu Praca.pl

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania standardów i procedur...

Więcej informacji