W tej roli będziesz odpowiadać za zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów, realizujących procesy pozyskiwania materiałów i usług na inwestycje budowlane, optymalizację procesów zakupowych oraz współpracą ze strategicznymi partnerami biznesowymi. To stanowisko jest jednym z kluczowych, wpływających na efektywność firmy.
- współtworzenie strategii zakupowej, odpowiedzialność za jej wdrożenie oraz realizację w oparciu o zdefiniowane cele krótko i długoterminowe,
- zarządzanie zespołem oraz procesami zakupowymi na rzecz realizowanych inwestycji, z nastawieniem na ich optymalizację,
- identyfikacja obszarów zakupowych możliwych do dalszego rozwoju,
- budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami,
- negocjowanie kontraktów zakupowych o strategicznym znaczeniu,
- nadzorowanie przygotowania umów, aneksów, zleceń i zamówień pod względem zgodności z ustaleniami negocjacyjnymi i wymaganiami,
- monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych - rynku dostawców i usługodawców,
- rozwój kompetencji zakupowych pracowników oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zakupów,
- ścisła współpraca z Zarządem Grupy RISER oraz innymi działami firmy – zwłaszcza Działem Technicznym, Sprzedaży oraz Prawnym.
- min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym w branży budowalnej lub pokrewnej,
- doświadczenie w opracowywaniu oraz wdrażaniu strategii i/lub procesów zakupowych,
- wykształcenie wyższe techniczne – preferowane z zakresu budownictwa lub zakupów/logistyki,
- znajomość technik negocjacyjnych oraz doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji,
- mile widziana wiedza z zakresu finansów i zarządzania budżetami + znajomość bieżących trendów rynkowych - to Ty będziesz inicjować w naszym zespole zakupowym innowacje i oszczędności,
- umiejętność myślenia strategicznego oraz doskonała organizacją pracy swojej i zespołu,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) oraz otwartość na wykorzystywanie nowych technologii w tym AI,
- mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego – planujemy rozwijać się eksportowo.
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- solidne wdrożenie i możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach z kompetencji branżowych i miękkich,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop/telefon),
- dobrą atmosferę współpracy,
- benefity tj. pakiety medyczne, karta sportowa, dodatkowe ubezpieczenie na życie.
Podobne oferty:
03.07.2025
Lider Działu Zakupów
Fabe Polska Sp. z o.o.
mazowieckie / Warszawa
Główne zadania: Zarządzanie zespołem i nadzór nad realizacją zakupów Tworzenie i wdrażanie długoterminowej polityki zakupowej Budowanie relacji z kluczowymi partnerami i dostawcami Negocjowanie warunków kontraktowych i optymalizacja kosztów Identyfikacja...
Więcej informacji03.07.2025
Lider Działu Zakupów
Fabe Polska Sp. z o.o.
świętokrzyskie / Kielce
Główne zadania: Zarządzanie zespołem i nadzór nad realizacją zakupów Tworzenie i wdrażanie długoterminowej polityki zakupowej Budowanie relacji z kluczowymi partnerami i dostawcami Negocjowanie warunków kontraktowych i optymalizacja kosztów Identyfikacja...
Więcej informacji02.07.2025
Kierownik ds. Zakupów Strategicznych
Klient portalu Praca.pl
mazowieckie / Warszawa
Koordynacja pracy zespołu specjalistów ds. zakupów Wdrażanie strategii zakupowej i rozwój relacji z dostawcami Prowadzenie negocjacji kontraktów i nadzór nad dokumentacją Optymalizacja kosztów oraz analiza trendów rynkowych Udział w planowaniu inwestycji i...
Więcej informacji