Wiele osób wiąże swoją karierę zawodową z handlem odzieżą. To interesująca branża, pozwalająca na śledzenie najnowszych trendów, spotykanie interesujących ludzi oraz poszerzenie wiedzy, którą następnie można wykorzystać na rzecz własnej metamorfozy. Z czasem wielu osobom udaje się awansować na stanowisko kierownika sklepu odzieżowego. Wówczas zaczyna się prawdziwa przygoda, która często z samą odzieżą ma już niewiele wspólnego.
Obowiązki kierownika sklepu odzieżowego
Niestety, kierownik sklepu odzieżowego musi radzić sobie z wieloma trudnościami. W zależności od tego, jak bardzo zależny jest od sieci z którą współpracuje, często sam musi rozpatrywać reklamacje, zwroty oraz inne trudne przypadki i roszczenia klientów. Odpowiada on również za motywowanie pracowników do zrealizowania planu sprzedażowego. Jeśli salon jest dość duży, opiekuje się realizacją zadań związanych np. z Visual Merchandasingiem.
Warto również wspomnieć o planowaniu urlopów, układaniu grafików oraz czuwanie nad sprawnym działaniem sklepu i obsługą klienta na najwyższym poziomie. To wszystko sprawia, że kierownik sklepu odzieżowego to ogromnie interesująca, ale i męcząca praca.